שטיחים מקיר לקיר – שקט בבית

שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר אנו מוצאים בבתי מלון ובעסקים הדורשים אוירה של שקט, ולמה השקט הזה נחוץ? הוא מאפשר פרטיות גם במקום הומה אנשים ופעילות, תארו לכם שהייתם שומעים כל עקב מתהלך במסדרון של מלון בצהריים ובלילה, שנתכם הייתה נודדת ומיד אתם מזעיקים את הקבלה וקובלים על מלון לא נעים ולא שקט.

ספיגת רעשים

ובכן זו הסיבה העיקרית לשטיחים בבתי מלון ונופש, שטיחים סופגים את רוב הקולות בעיקר של העקבים אך גם של הסביבה עצמה ומייצרים שקט יחסי, זו גם הסיבה לפתרון האקוסטי של שטיחים באולפני הקלטה ובאולמות של מופעים, באמצע מופע מוזיקלי קלאסי לשמוע זוג עקבים מתהלכים היה פוגם קשה בחוויית השמיעה, ולכן מתקינים שטיחים מקיר לקיר ברמות צפיפות שונות והמהדרין מכניסים מתחת לשטיח סוג איכותי ודחוס להנעים את ההליכה הרכה עליו.

חמימות השטיח

לשטיחים יש גם יתרון נוסף, השטיחים מעניקים חמימות למשרד או לבית, הם יוצרים אווירה נעימה יותר מרצפה חשופה וקרה, זו הסיבה לתפוצה הרחבה של שטיחים בקרב מדינות בהם קר מאוד בחורף ובקרב עמי המזרח שמסורתם הייתה לשבת על הרצפה, השטיח גורם לבידוד הרצפה הקרה מהאדם ההולך יחף ומהיושבים על הרצפה.

שטיח מקיר לקיר או רק שטיחון

ישנם שטיחים המיוצרים בעולם כולו כשטיחים מלבניים כיחידה אחת המונחים בפינה מסוימת בבית ויוצרים בפינה זו חמימות רכות ושקט. וישנם שטיחים מקיר לקיר שניתן להתקין ולהתאים אותם לכל חלל בהדבקה לרצפה, המגוון הטקסטורות והצבעים רבים מאוד וכל אחד יכול להתאים את השטיח בהתאם לעיצוב הבית לטעמו לכיסו והכי חשוב יש להתאים את השטיח למטרתו.


בדקור טפט נתאים לך את השטיח האופציונאלי לבית העסק שלך או לביתך ממגוון האפשרויות שיש ברשותינו, יש לנו מבחר של אנשי מקצוע שיתקינו זאת בביתך לפי תאום מראש ובמקצועיות רבה מאוד.
ניתן להתרשם מהשטיחים כאן בגלריה או בחנות בתל אביב, אנו ספקים של מאות בתי מלון ובתי הארחה, וכן עסקים רבים וכמובן בתי מגורים.

לקריאה נוספת
יתרונות השטיח
יתרונות השטיח

שטיח הוא רצפה מפנקת ונוחה. שטיחים  מתאימים לכל חדר בבית או במשרד. משטיח רך בחדר שינה ועד לשטיח יוקרתי לסלון - קראו עוד

מה לבחור ? פרקט פיויסי PVC  או שטיח מקיר לקיר
pvc - ריצוף פיויסי

מה לבחור ? פרקט פיויסי PVC  או שטיח מקיר לקיר

היתרונות של שטיחים מקיר לקיר במדרגות

שטיחים מקיר לקיר במדרגות יכולים להיות תוספת מצוינת לכל בית, עסק או מלון. זה לא רק משפר את המראה של - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר בזול
שטיחים מקיר לקיר

 אם אתם מחפשים שטיחים מקיר לקיר במחיר זול ישנן מספר אפשרויות למציאת שטיחים במחיר סביר. דרך יבואנים או חיפוש אחר - קראו עוד

PVC פי וי סי ושטיחים מקיר לקיר בגני ילדים

גני ילדים הם מרחבים תוססים שבהם הילדים יוצאים למסע החינוכי ארוך, מגלים את העולם סביבם ובונים כישורי חיים חיוניים. יצירת - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר
שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר הם יותר מסתם חיפויי רצפה; הם מרכיב חיוני בעיצוב ובנוחות של הבית. הם יכולים לשפר את  מרחב - קראו עוד

צריך עזרה? צור קשר
התקשר לקבלת יעוץ