פי וי סי PVC תעשייתי

פיויסי תעשייתי

פי וי סי  PVC תעשייתי בשל תכונותיו סלל את דרכו ברוב התעשיות זאת בשל העמידות וההתאמה יוצאת הדופן שלו. פי וי סי  PVC, בהיותו פולימר פלסטיק סינתטי, ניכר בעמידות יוצאת דופן ללחות, כימיקלים ושחיקה, מה שהופך אותו לבחירה מועדפת לריצוף תעשייתי.

ידידותי לסביבה

מעבר לאיכויות הפרקטיות שלו, פי וי סי   PVC תעשייתי התפתח להיות בחירה מודעת לסביבה. היצרנים נותנים כיום עדיפות לשימוש בחומרים ממוחזרים, ותורמים לפתרונות ריצוף ברי קיימא וידידותיים לסביבה.

יריעות פי וי סי  PVC תעשייתי לרצפה

יריעות פי וי סי   PVC תעשייתי לרצפה זוכות לפופולריות רחבה בשל העמידות והחוסן שאין שני להם. יריעות אלה משמשים בסיס איתן בכל רצפה, הן עומדות בפני עומסים כבדים ובקשיחות של חיי היומיום. המבנה הקשיח של יריעות פי וי סי   PVC מבטיח משטח יציב, מה שהופך אותן לבחירה אידיאלית עבור אזורים עם תנועה גבוהה.

חופש עיצוב

אחד המאפיינים הבולטים של יריעות פי וי סי  PVC טמון בגיוון העיצובי שלהם. עם מגוון של צבעים, דפוסים ומרקמים, היריעות הללו מאפשרות יצירתיות גם בתעשייה, ולהשיג מראה מותאם המשלים כל סגנון עיצוב.

התקנה קלה

התקנת יריעות פי וי סי   PVCהיא תהליך פשוט יחסית אם כי כדאי להיעזר במתקין מקצועי של פי וי סי. מצד שני יש כאלה שמבצעים את העובדה בעצמם. מערכת הנעילה בחלק מאריחי הפי וי סי, בעיקר בפי וי סי דמוי פרקט מפשטת את ההתקנה, מפחיתה את הצורך בסיוע מקצועי ומפחיתה את העלויות הכוללות.

פי וי סי   PVC תעשייתי זול

עבור אלה עם תקציב נמוך, הופעתו של ריצוף פי וי סי   PVC תעשייתי זול שינתה את המשחק. תוך שמירה על יתרונות הליבה של פי וי סי  PVC מסורתי, אפשרויות ידידותיות לתקציב הללו הופכות את ריצוף הפי וי סי העמיד והמסוגנן לנגיש לקהל רחב יותר.

איזון בין מחיר ואיכות

בחירה ב-פי וי סי  PVC תעשייתי זול לא אומר להתפשר על איכות. היצרנים שיכללו את אומנות השילוב בין עלות-תועלת לעמידות, והבטיחו שאפילו אפשרויות ידידותיות לתקציב עומדות במבחן הזמן והתקציב.

אסתטיקה בתקציב נמוך

אימוץ פי וי סי  PVC תעשייתי זול אינו מגביל את הבחירות האסתטיות. האפשרויות הזולות הללו מגיעות בשפע של עיצובים, ומאפשרות לבעלי עסקים לשדרג את החללים שלהם מבלי להשקיע סכומים גדולים.

אריחי פי וי סי  PVC  למרכזי קניות

אריחי פי וי סי  PVC מביאים נופך אופנתי חדש לפתרונות ריצוף. עם מגוון של גדלים, צורות ודוגמאות, אריחים אלה מאפשרים לבעלי עסקים ומרכזי קניות  להחדיר לחללים שלהם סגנון ואישיות. החל מסגנון מודרני נקי, ועד לסגנונות מהמזרח. בארץ ובחול נהוג יותר ויותר לחפות את הרצפה באריחים מסוגננים, הסיבה לאריחים נעוצה בעובדה שבחללים גדולים קשה לעבוד עם גלילים ובמקרה של נזק באזור מסויים ניתן להחליף מספר אריחים באופן ממוקד ולא להחליף רצועה שלימה.
בדומה ליריעות פי וי סי  PVC התקנת אריחי פי וי סי  PVC היא עבודה שכל איש תחזוקה יכול לבצע. מנגנון ההשתלבות מפשט את התהליך, ומאפשר לבצע את  ההתקנה של הריצוף בביטחון.

עמידות פוגשת עיצוב

אריחי פי וי סי  PVC הם לא רק אסתטיים, הם משלבים עמידות עם עיצוב. אריחים אלה עמידים בפני כתמים, שריטות ומים, מבטיחים אריכות ימים, לא בכדי כל הרשתות הגדולות בארצות הברית אימצו את הרעיון ובכולן יש אריחי פי וי סי תעשייתיים.
פי וי סי  PVC תעשייתי התפתח למעצמת ריצוף, המציעה פתרונות העונים על עמידות, מחיר וסגנון. האפשרויות הן עצומות ומגוונות. אימוץ פי וי סי  PVC פותח דלתות לעולם של אפשרויות, שבו פרקטיות פוגשת אסתטיקה, ויוצרת חווית ריצוף שעומדת במבחן הזמן.
לקריאה נוספת
pvc – ריצוף פיויסי
pvc - ריצוף פיויסי

מבחר גדול של ריצוף פיויסי, מלאי גדול מאוד, במגוון עצום של דוגמאות וטקסטורות באיכות מעולה עם דרגות שחיקה גבוהות, לבתים - קראו עוד

היכן למצוא פי וי סי בתל אביב
חנות פי וי סי לינולאום בתל אביב

מחפש פי וי סי בתל אביב במחיר הוגן עם מלאי גדול מאוד שנמצא במקום ולא במקום מרוחק או מחסן אלא - קראו עוד

פי וי סי – לינולאום לריצוף
פי וי סי – לינולאום לריצוף

פי וי סי נקרא בלועזית לינולאום – הוא חומר פלסטי שהומצא במאה השמונה עשרה, אשק הגמישו אותו על ידי הוספת - קראו עוד

ריצוף פי וי סי אנטי סטטי
פי וי סי אנטי סטטי

ריצוף פי וי סי PVC אנטי סטטי ומוליך מיועדות לאזורים בהם קיימת סכנה של פריקה בלתי מבוקרת של חשמל סטטי. - קראו עוד

כל מה שרצית לדעת על ריצוף פי וי סי
פי וי סי וינטאג' אריח

פי וי סי לריצוף עשוי פלסטיק ומגיע במגוון צבעים טקסטורות ודוגמאות ובעוביים שונים, בעל עמידות גבוהה לחומרי ניקוי וספיגת מהלומות, - קראו עוד

פוסט קורונה ועיצובי פי וי סי חדשים
פי וי סי וינטאג' -עיצוב מרוקאי 17

לקורונה היו גם יתרונות, במיוחד למעצבים בכל העולם, זה הי זמן רגוע ושקט ליצור עיצובים חדשים בתחום הפי וי סי - קראו עוד

צריך עזרה? צור קשר
התקשר לקבלת יעוץ