שטיחים מקיר לקיר

שטיח שעיר מקיר לקיר גוון ירוק

שטיחים מקיר לקיר הם כבר מזמן סמל של עיצוב פנים יוקרתי, המשיכה שלהם ממשיכה לפרוח בבתים עכשוויים. בשטיחי תל אביב, אנו מאמינים ששטיחים אינם רק כיסוי לרצפה אלא גם גורם משמעותי בעיצוב ובתחושה שהם מעניקים לכל חלל בבית.

קבלת פנים חמה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר עם שטיחי קטיפה ורכים מקיר לקיר מתחת לרגליים. לשטיחים מקיר לקיר יש את היכולת המדהימה ליצור אווירה נעימה וחמימה בכל חלל. הם יותר מסתם אלמנט דקורטיבי; הם חלק חיוני מחדר מעוצב היטב.

כאשר מגוון פוגש עיצוב

בשטיחי תל אביב אנו מציעים מגוון רחב של שטיחים מקיר לקיר, שכל אחד מהם נועד לתת מענה לקשת מגוונת של טעמים והעדפות. ממראה קלאסי ומסורתי ועד לתחושה מודרנית, אקלקטית ואפילו אוונגרדית.

הקולקציה שלנו כוללת מגוון של טקסטורות וצבעים, מגוונים עשירים ועמוקים המהווים אמירה נועזת ועד לגוונים ניטרליים המשלימים כל סגנון עיצוב. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, ומאפשרות למצוא את השטיח המושלם שיתאים לכל סגנון עיצוב.

מעבר לאסתטיקה: יתרונות מעשיים

מעבר לאסתטיקה של שטיחים מקיר לקיר שעליה אין עוררין, שטיח מקיר לקיר גם פרקטי באותה מידה. שטיחים מספקים בידוד מעולה, מפחיתים רעשים ושומרים על חום החלל בחודשים הקרים . הם מציעים גם משטח בטוח ונוח לילדים לשחק עליו. וגם הגנה בפני מעידות ונפילות של ילדים ומבוגרים כאחת.

יתר על כן, שטיחים יכולים להיות בחירה בת קיימא. רבים מהשטיחים הינם ידידותיים לסביבה, עשויים מחומרים ממוחזרים ותורמים לעתיד ירוק יותר ובר קיימא.

סיפורים מלקוחות מרוצים

אל תסתפק במילה שלנו; שמע מהלקוחות המרוצים שלנו ששינו את בתיהם עם שטיחי תל אביב.

“השטיח מקיר לקיר מבית משטיחי תל אביב שינה לחלוטין את הסלון שלי. האיכות יוצאת דופן, והצבעים כל כך מרהיבים”. – תודה לשרון [עדי]

“נדהמתי ממגוון האפשרויות הקיימות בשטיחי תל אביב מצאתי את השטיח המושלם לחדר השינה שלי, והוא רך להפליא”. תודה שרון – [אבי]

הסיפורים האלה מדגישים את ההשפעה שיכולה להיות לשטיחים שלנו על חללי המגורים שלכם.

המחויבות שלנו

ב-שטיחי תל אביב אנו מחויבים להישאר בחזית הטרנדים והחידושים של שטיחים. צוות המומחים שלנו בוחן ללא הרף חומרים וטכניקות חדשות כדי להביא לכם את החידושים האחרונים בעיצוב שטיחים.

שטיחים מקיר לקיר של שטיחי תל אביב הם יותר מסתם חיפויי רצפה; הם הבסיס של פנים בלתי נשכחים. הם מציעים חמימות, סגנון וקיימות כולם משולבים כאחד.

לקריאה נוספת
שטיחים מקיר לקיר – שקט בבית
שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר אנו מוצאים בבתי מלון ובעסקים הדורשים אוירה של שקט, ולמה השקט הזה נחוץ? הוא מאפשר פרטיות גם - קראו עוד

יתרונות השטיח
יתרונות השטיח

שטיח הוא רצפה מפנקת ונוחה. שטיחים  מתאימים לכל חדר בבית או במשרד. משטיח רך בחדר שינה ועד לשטיח יוקרתי לסלון - קראו עוד

מה לבחור ? פרקט פיויסי PVC  או שטיח מקיר לקיר
pvc - ריצוף פיויסי

מה לבחור ? פרקט פיויסי PVC  או שטיח מקיר לקיר

היתרונות של שטיחים מקיר לקיר במדרגות

שטיחים מקיר לקיר במדרגות יכולים להיות תוספת מצוינת לכל בית, עסק או מלון. זה לא רק משפר את המראה של - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר בזול
שטיחים מקיר לקיר

 אם אתם מחפשים שטיחים מקיר לקיר במחיר זול ישנן מספר אפשרויות למציאת שטיחים במחיר סביר. דרך יבואנים או חיפוש אחר - קראו עוד

PVC פי וי סי ושטיחים מקיר לקיר בגני ילדים

גני ילדים הם מרחבים תוססים שבהם הילדים יוצאים למסע החינוכי ארוך, מגלים את העולם סביבם ובונים כישורי חיים חיוניים. יצירת - קראו עוד

צריך עזרה? צור קשר
התקשר לקבלת יעוץ