היכן למצוא פי וי סי בתל אביב

חנות פי וי סי לינולאום בתל אביב

מחפש פי וי סי בתל אביב במחיר הוגן עם מלאי גדול מאוד שנמצא במקום ולא במקום מרוחק או מחסן אלא ממש במקום, גש לרחוב העלייה 2 תל אביב לאבי דקור טפט. במקום תוכל למצוא מגוון גדול מאוד של פי וי סי לריצוף רצפה ישנה ומכוערת ובהדבקה על הריצפה תוכל לקבל מראה חדש ומרענן.

מבחר גדול של פי וי סי

רוב החנויות של פי וי סי בתל אביב מחזיקות מלאי קטן מאוד ורובם יתנו לך לבחור פי וי סי מפרוספקט ויבקשו ממך להמתין עד שייבאו את הדגם בכמות שאתה רוצה, בדקור טפט תל אביב לא כך המצב הם מחזיקים צמוד לחנות מחסן גדול מאוד עם אלפי מטרים של פי וי סי מכל הגוונים ובכל הצבעים והטקסטורות , דגמים מצויירים לחדרי ילדים , דגמים מיוחדים לגני ילדים, דגמים אקלוסיביים למשרדים , בקיצור כל הדגמים החדשים בשוק ניתן למצוא שם.

כאן ועכשיו

זאת מתוך תפיסת עולם שאומרת שהלקוח רוצה לקנות כאן ועכשיו ולא להמתין להזמנה שתגיע עוד חודש ואולי לא תגיע בצבע לפי הפרוספקט ויתכן ויהיו שינויים בגוונים, ולכן מה שאתה רואה בחנות זה מה שתקבל, במקום יפרסו לך את הפי וי סי הרצוי לפי מידה, והמחיר – תבדוק בחנויות אחרות בארץ ובתל אביב, לא תמצא מחיר כזה ולא תמצא הסדר תשלומים טוב יותר.

הדבקת פי וי סי

אנחנו לא ממליצים לך להדביק פי וי סי אם אין לך מספיק נסיון ולר ביצעת זאת בעבר בהצלחה, אנחנו נפנה אותך לאחד הצוותים שעובד איתנו ויודע לבצע את העבודה בצורה מקצועית, אגב הם גם מומחים בהתקנת פרקטים , טפטים ודשא סינטטי.
בתאום זריז תוכל לסגור את עסקת הרכישה וההתקנה ותוך זמן קצר תוכל להינות ממראה חדש של הריצוף בבית, במטבח בחדרים או בכל אזור שתחפוץ.

לקריאה נוספת
pvc – ריצוף פיויסי
pvc - ריצוף פיויסי

מבחר גדול של ריצוף פיויסי, מלאי גדול מאוד, במגוון עצום של דוגמאות וטקסטורות באיכות מעולה עם דרגות שחיקה גבוהות, לבתים - קראו עוד

פי וי סי – לינולאום לריצוף
פי וי סי – לינולאום לריצוף

פי וי סי נקרא בלועזית לינולאום – הוא חומר פלסטי שהומצא במאה השמונה עשרה, אשק הגמישו אותו על ידי הוספת - קראו עוד

ריצוף פי וי סי אנטי סטטי
פי וי סי אנטי סטטי

ריצוף פי וי סי PVC אנטי סטטי ומוליך מיועדות לאזורים בהם קיימת סכנה של פריקה בלתי מבוקרת של חשמל סטטי. - קראו עוד

כל מה שרצית לדעת על ריצוף פי וי סי
פי וי סי וינטאג' אריח

פי וי סי לריצוף עשוי פלסטיק ומגיע במגוון צבעים טקסטורות ודוגמאות ובעוביים שונים, בעל עמידות גבוהה לחומרי ניקוי וספיגת מהלומות, - קראו עוד

פוסט קורונה ועיצובי פי וי סי חדשים
פי וי סי וינטאג' -עיצוב מרוקאי 17

לקורונה היו גם יתרונות, במיוחד למעצבים בכל העולם, זה הי זמן רגוע ושקט ליצור עיצובים חדשים בתחום הפי וי סי - קראו עוד

מה לבחור ? פרקט פיויסי PVC  או שטיח מקיר לקיר
pvc - ריצוף פיויסי

מה לבחור ? פרקט פיויסי PVC  או שטיח מקיר לקיר

צריך עזרה? צור קשר
התקשר לקבלת יעוץ