פי וי סי – לינולאום לריצוף

פי וי סי – לינולאום לריצוף

פי וי סי נקרא בלועזית לינולאום – הוא חומר פלסטי שהומצא במאה השמונה עשרה, אשק הגמישו אותו על ידי הוספת חומרים מרככים והיום משמש כתחליף למוצרי בנייה רבים. החל מריצוף פי וי סי גמיש ועד למוצרי פי וי סי קשיחים המשמשים כצינורות מים וביוב.

פי וי סי לרצפה

לענייננו פי וי סי מיועד בעיקר לכיסוי מרצפות בלויות וניתן לחדש עם פי וי סי לינולאום כל משטח מרוצף שצריך לחדש, אפשר להתאים אותו לכל מרחב בהתאם לטעם האישי החל ממשטח פי וי סי חלק בצבע אחיד ועד לרצפת פי וי סי מצויירת. ניתן להניחו ישירות על רצפת בטון מפולסת – שימו לב למילה מפולסת, המשטח חייב להיות ישר ללא גבשושיות בליטות או שקעים וכמובן יש לטאטא טוב את המשטח לפני תחילת העבודה ולהסיר כל כתם שמנוני שימנע הדבקה מיטבית של הלינולאום למשטח.

מחיר פי וי סי

כמו כל דבר בחיים גם מחיר פי וי סי תלוי מאוד באיכות החומר, עד כמה הוא גמיש ועמיד לחומרים ולשחיקה, ולכן יש לבחור את איכות החומר ואיכות החומר מכתיבה את המחיר, אם רוצים לבצע עבודת שיפוץ רצינית שתחזיק לאורך זמן רב ותשתלב בעיצוב הכללי של המרחב בו אתם שוהים.

פי וי סי עמיד במים

פי וי סי הוא חומר אטום למים ולכן משמשים בו גם למקומות לכים כמו מחסנים מקלחות ושרותים ומיכוון שאפשר לבצע עבודה מדוייקת בכל מרחב ללא צורך בפינוי הבית וללא הבלגן הגדול של שיפוצים כפי שאנו מכירים.

לינולאום לריצוף

הלינולאום יכול להתאים לכל מרחב גם למרחבים מורכבים מבחינת הצורה והשיפוע, אפשר לחתוך אותו בכל צורה ועיצוב ולשלב מספר עיצובים ביחד על ידי חיבור מדוייק בין היריעות כך שאפשר לקבל אין ספור קומבינציות של עיצובים.

לקריאה נוספת
pvc – ריצוף פיויסי
pvc - ריצוף פיויסי

מבחר גדול של ריצוף פיויסי, מלאי גדול מאוד, במגוון עצום של דוגמאות וטקסטורות באיכות מעולה עם דרגות שחיקה גבוהות, לבתים - קראו עוד

היכן למצוא פי וי סי בתל אביב
חנות פי וי סי לינולאום בתל אביב

מחפש פי וי סי בתל אביב במחיר הוגן עם מלאי גדול מאוד שנמצא במקום ולא במקום מרוחק או מחסן אלא - קראו עוד

ריצוף פי וי סי אנטי סטטי
פי וי סי אנטי סטטי

ריצוף פי וי סי PVC אנטי סטטי ומוליך מיועדות לאזורים בהם קיימת סכנה של פריקה בלתי מבוקרת של חשמל סטטי. - קראו עוד

כל מה שרצית לדעת על ריצוף פי וי סי
פי וי סי וינטאג' אריח

פי וי סי לריצוף עשוי פלסטיק ומגיע במגוון צבעים טקסטורות ודוגמאות ובעוביים שונים, בעל עמידות גבוהה לחומרי ניקוי וספיגת מהלומות, - קראו עוד

פוסט קורונה ועיצובי פי וי סי חדשים
פי וי סי וינטאג' -עיצוב מרוקאי 17

לקורונה היו גם יתרונות, במיוחד למעצבים בכל העולם, זה הי זמן רגוע ושקט ליצור עיצובים חדשים בתחום הפי וי סי - קראו עוד

מה לבחור ? פרקט פיויסי PVC  או שטיח מקיר לקיר
pvc - ריצוף פיויסי

מה לבחור ? פרקט פיויסי PVC  או שטיח מקיר לקיר

צריך עזרה? צור קשר
התקשר לקבלת יעוץ