לינוליאום PVC  פיויסי לריצוף

פי וי סי וינטאג' מעויינים שחור לבן

לינולאום  PVC  הוא חומר ריצוף וציפוי פופולרי שעשוי מחומרים טבעיים הוא נמצא בשימוש למעלה מ-150 שנה והפך לבחירה פופולרית בשל עמידותו, ידידותיות לסביבה ועלות תחזוקה נמוכה.

היתרונות של לינוליאום בריצוף:

עֲמִידוּת:

לינולאום  PVC  הוא חומר ריצוף עמיד ביותר בפני שריטות, שחיקה וכתמים. הוא יכול לעמוד בעומס תנועה כבדה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אזורים עם תנועה גבוהה כמו מסדרונות ומטבחים. לינולאום  PVC  גם עמיד במים, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש באזורים המועדים ללחות כמו חדרי אמבטיה וחדרי כביסה.

ידידותיות לסביבה:

לינולאום  PVC  הוא חומר ריצוף ידידותי לסביבה העשוי מחומרים טבעיים. הוא מתכלה וניתן למחזר בקלות. לינולאום  PVC  אינו מכיל כימיקלים מזיקים, מה שהופך אותו לאופציה בטוחה ובת קיימא עבור ריצוף.

עלות תחזוקה נמוכה:

הלינוליאום דורש תחזוקה מינימלית, מה שהופך אותו לאופציה חסכונית עבור בעלי בתים. קל לניקוי באמצעות מגב לח ואינו דורש חומרי ניקוי או ציוד מיוחדים. לינולאום  PVC  אין צורך בליטוש בניגוד לחומרי ריצוף אחרים כמו עץ ואריחים.

אפשרויות עיצוב:

לינולאום  PVC  זמין במגוון רחב של צבעים ודוגמאות, מה שמקל על ההתאמה לעיצוב הפנים של כל בית. ניתן לחתוך אותו לצורות וגדלים שונים, מה שמאפשר ליצור עיצובים ודפוסים ייחודיים.

היתרונות של לינוליאום בציפוי:

עֲמִידוּת:

לינולאום  PVC  הוא חומר ציפוי עמיד ועמיד בפני בליה ובלאי. הוא יכול לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים כמו חום קיצוני, קור ולחות. הלינוליאום גם עמיד בפני מזיקים וריקבון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור בתים באזורים המועדים לטרמיטים ומזיקים אחרים.

ידידותיות לסביבה:

לינולאום  PVC  הוא חומר חיפוי ידידותי לסביבה העשוי מחומרים טבעיים. הוא מתכלה וניתן למחזור בקלות. לינולאום  PVC  אינו מכיל כימיקלים מזיקים, מה שהופך אותו לאופציה בטוחה ובת קיימא עבור בתים.

עלות תחזוקה נמוכה:

ציפוי הלינוליאום דורש תחזוקה מינימלית, מה שהופך אותו לאופציה חסכונית עבור ריצוף. הוא קל לניקוי עם מים וסבון בלבד ואינו דורש חומרי ניקוי או ציוד מיוחדים. חיפוי הלינוליאום אינו צריך לעבור צביעה או ליטוש מחדש, בניגוד לחומרי חיפוי אחרים כמו עץ ושיש.

סיכום:

לסיכום, לינולאום  PVC  הוא חומר עמיד, ידידותי לסביבה ובעל תחזוקה מועטה, המתאים גם ליישומי ריצוף וגם ליישומי ציפוי. עמידותו, הידידותיות לסביבה ועלות התחזוקה הנמוכה שלו הופכים אותו לבחירה מצוינת עבור בעלי בתים המחפשים אפשרות בת קיימא וחסכונית. עם מגוון רחב של אפשרויות עיצוב, לינוליאום הוא גם חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו ליצירת עיצובים ייחודיים ויצירתיים הן ביישומי ריצוף והן בחיפוי.

לקריאה נוספת
pvc – ריצוף פיויסי
pvc - ריצוף פיויסי

מבחר גדול של ריצוף פיויסי, מלאי גדול מאוד, במגוון עצום של דוגמאות וטקסטורות באיכות מעולה עם דרגות שחיקה גבוהות, לבתים - קראו עוד

היכן למצוא פי וי סי בתל אביב
חנות פי וי סי לינולאום בתל אביב

מחפש פי וי סי בתל אביב במחיר הוגן עם מלאי גדול מאוד שנמצא במקום ולא במקום מרוחק או מחסן אלא - קראו עוד

פי וי סי – לינולאום לריצוף
פי וי סי – לינולאום לריצוף

פי וי סי נקרא בלועזית לינולאום – הוא חומר פלסטי שהומצא במאה השמונה עשרה, אשק הגמישו אותו על ידי הוספת - קראו עוד

ריצוף פי וי סי אנטי סטטי
פי וי סי אנטי סטטי

ריצוף פי וי סי PVC אנטי סטטי ומוליך מיועדות לאזורים בהם קיימת סכנה של פריקה בלתי מבוקרת של חשמל סטטי. - קראו עוד

כל מה שרצית לדעת על ריצוף פי וי סי
פי וי סי וינטאג' אריח

פי וי סי לריצוף עשוי פלסטיק ומגיע במגוון צבעים טקסטורות ודוגמאות ובעוביים שונים, בעל עמידות גבוהה לחומרי ניקוי וספיגת מהלומות, - קראו עוד

פוסט קורונה ועיצובי פי וי סי חדשים
פי וי סי וינטאג' -עיצוב מרוקאי 17

לקורונה היו גם יתרונות, במיוחד למעצבים בכל העולם, זה הי זמן רגוע ושקט ליצור עיצובים חדשים בתחום הפי וי סי - קראו עוד

צריך עזרה? צור קשר
התקשר לקבלת יעוץ