רצפת פיויסי PVC טרנדים לשנת 2023

פי וי סי וינטאג' -עיצוב מרוקאי 15

ריצוף PVC זוכה לפופולאריות בשנים האחרונות הודות למחיר סביר, עמידותו ודרישות התחזוקה הנמוכות שלו. כשאנחנו נכנסים לשנת 2023, יש כמה מגמות מתפתחות בריצוף PVC שכדאי לקחת בחשבון.

אחד הטרנדים החמים ביותר בריצוף PVC בשנת 2023 הוא השימוש בגימורים בעלי מרקם וטקסטורה . גימורים בעלי מרקם מוסיפים עומק וממדים לריצוף, וגורמים לו להיראות טבעי יותר. טרנד זה פופולרי במיוחד בריצוף PVC במראה עץ, שבו המרקם יכול לחקות את הטקסטורה והעיצוב של עץ אמיתי. גימורים בעלי מרקם מספקים גם משטח עמיד יותר להחלקה, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אזורים עם תנועה גבוהה או בתים עם ילדים צעירים או קשישים.

טרנד פופולרי נוסף בריצוף PVC הוא השימוש באריחים בפורמט גדול. אריחים בפורמט גדול, לעתים קרובות בגודל 30 ס”מ על 60 ס”מ או יותר, יכולים ליצור מראה חלק ומודרני המושלם עבור בתים עכשוויים. אריחים בפורמט גדול הם גם קלים יותר להתקנה מאשר אריחים קטנים. טרנד זה פופולרי במיוחד בעיצובים בהשראה תעשייתית, כאשר האריחים הגדולים יכולים לחקות את המראה של ריצוף בטון או מתכת.

בנוסף לגימורים בעלי מרקם ואריחים בפורמט גדול, טרנד לוהט נוסף בריצוף PVC הוא השימוש בצבעים עזים ותוססים. בעוד שצבעים ניטרליים כמו בז’, אפור וחום כבר מזמן פופולריים בריצוף PVC, בעלי בתים רבים בוחרים כעת בגוונים בהירים ונועזים יותר. מגמה זו פופולרית במיוחד במסגרות מסחריות, בהן ניתן להשתמש בצבעים עזים כדי ליצור אווירה צעירה מהנה ותוססת. צבעים נועזים פופולריים גם בחדרי השינה של הילדים ובחדרי המשחקים, שם הם יכולים להוסיף מגע שובב.

אמנם יש הרבה טרנדים חמים בריצוף PVC לשנת 2023, אבל יש גם כמה טרנדים שבדרך החוצה. מגמה אחת שמתחילה לאבד פופולריות היא השימוש בגימורים מבריקים. גימורים מבריקים היו פעם פופולריים בזכות הברק הגבוה והאיכויות הרפלקטיבית שלהם, אבל בעלי בתים רבים בוחרים כעת בגימורים בצבע מאט טבעיים יותר. גימורים בצבע מאט מספקים מראה עדין ומאופק יותר, המושלם לעיצובים מודרניים ומינימליסטיים.

לסיכום, ריצוף PVC הוא אפשרות רב-תכליתית ובמחיר סביר שצוברת פופולריות בשנת 2023. מגימורים בעלי מרקם ואריחים בפורמט גדול ועד לצבעים נועזים וגימורים בצבע מאט, יש הרבה טרנדים חמים לבחירה. עם זאת, חשוב לזכור כי טרנדים באים והולכים, ותמיד כדאי לבחור אפשרות ריצוף עמידה, פרקטית ומתאימה לסגנון האישי שלך.

לקריאה נוספת
pvc – ריצוף פיויסי
pvc - ריצוף פיויסי

מבחר גדול של ריצוף פיויסי, מלאי גדול מאוד, במגוון עצום של דוגמאות וטקסטורות באיכות מעולה עם דרגות שחיקה גבוהות, לבתים - קראו עוד

היכן למצוא פי וי סי בתל אביב
חנות פי וי סי לינולאום בתל אביב

מחפש פי וי סי בתל אביב במחיר הוגן עם מלאי גדול מאוד שנמצא במקום ולא במקום מרוחק או מחסן אלא - קראו עוד

פי וי סי – לינולאום לריצוף
פי וי סי – לינולאום לריצוף

פי וי סי נקרא בלועזית לינולאום – הוא חומר פלסטי שהומצא במאה השמונה עשרה, אשק הגמישו אותו על ידי הוספת - קראו עוד

ריצוף פי וי סי אנטי סטטי
פי וי סי אנטי סטטי

ריצוף פי וי סי PVC אנטי סטטי ומוליך מיועדות לאזורים בהם קיימת סכנה של פריקה בלתי מבוקרת של חשמל סטטי. - קראו עוד

כל מה שרצית לדעת על ריצוף פי וי סי
פי וי סי וינטאג' אריח

פי וי סי לריצוף עשוי פלסטיק ומגיע במגוון צבעים טקסטורות ודוגמאות ובעוביים שונים, בעל עמידות גבוהה לחומרי ניקוי וספיגת מהלומות, - קראו עוד

פוסט קורונה ועיצובי פי וי סי חדשים
פי וי סי וינטאג' -עיצוב מרוקאי 17

לקורונה היו גם יתרונות, במיוחד למעצבים בכל העולם, זה הי זמן רגוע ושקט ליצור עיצובים חדשים בתחום הפי וי סי - קראו עוד

צריך עזרה? צור קשר
התקשר לקבלת יעוץ